torsdag 8 februari 2018

Många papper i luften

Well, jag tippar på att jag inte är ensam om det. Många papper i luften.

Papper? Menar du inte bollar?

Papper, bollar....Tomato, tomato. Same same, but different, you know.
Drivna människor har många bollar i luften. Jag har papper. Fast det kan lika gärna vara kartong, plast, metall....

När jag leker och jobbar i ateljen har jag i princip alltid flera projekt igång para... pralla... parrall..... äh.....samtidigt. Det funkar bäst för mig. Jag växlar gärna, helt enkelt. Papper i luften. De faller inte lika hårt som bollar gör, om man tappar dem för en stund. De faller inte ens alls faktiskt, om man inte själv bestämmer det. Det är lätt hänt att jag har 10 - 20 papper i luften samtidigt. Många idéer, tester, träning och andra projekt. Det sköna med att skapa i egen regi är att man själv bestämmer vad man gör och själv bestämmer när något är färdigt. Därför flyter papprena runt i luften, alltid redo. De faller aldrig ner.


Mer papper åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar